Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

Καλό. Η αντιδήμαρχος κυρία Μπάτσα, το χάρηκε τόσο πολύ που ¨σκούντηξε¨ δημοσίευμα στο blog του Σταματούλη....
Τι έλεγε αυτό το δημοσίευμα;
Εμένα πάντως μου θύμισε αυτούς που έδειχναν με το δάχτυλο τους πατριώτες στους Γερμανούς κατακτητές!!!!
Α, μου θύμισαν και μια συμμαθητριά μου η οποία πήγαινε στον γυμνασιάρχη και μας κάρφωνε όταν μας έβλεπε αγκαλίτσα με .....
καμιά κοπελίτσα..
Κυρία Μπάτσα εσείς που αγαπήσατε ξαφνικά την ΕΥΒΟΪΚΗ ΠΙΣΤΗ πόσες μετοχές αγοράσατε;
Κυρία Μπάτσα τα χρήματα του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ στην ΕΥΒΟΪΚΗ ΠΙΣΤΗ τα έχετε;
Ξέρετε πόσα χρόνια υπάρχει η ΕΥΒΟΪΚΗ ΠΙΣΤΗ στην ΕΥΒΟΙΑ;
Θα ήταν χαρά μας να μάθουμε πότε ο πρώην Δήμος Κύμης είχε λογαριασμό στην ΕΥΒΟΪΚΗ ΠΙΣΤΗ.
Τα γράφω αυτά κυρία Μπάτσα γιατί η απροσεξία κάνει κακό στην εικόνα μας και στην πολιτική, αυτή η εικόνα εύκολα μπορεί να τσαλακωθεί.
Τα προσωπικά δεν πρέπει να είναι οδηγός μας στην πολιτική.
Να σας δώσω ένα παράδειγμα.
Αν εγώ, ας υποθέσουμε είμαι δήμαρχος σε μια πόλη και τα χρήματα του δήμου τα έχω στην ¨ΠΛΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΑ¨ και κάποια στιγμή παρεξηγηθώ με τον μεγαλομέτοχο της τράπεζας ή με τον διευθυντή. Τι θα κάνω; Θα πάρω τα χρήματα από την ¨ΠΛΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΑ¨ και θα τα πάω στην άλλη τράπεζα;
Κυρία αντιδήμαρχος υπάρχουν κανόνες, αλλά εγώ δεν είμαι ούτε ρουφιάνος, ούτε δείχνω με το δάχτυλο, όπως ο Σταματούλης....
Αν όμως θέλετε να συνεχίσω ζητήστε το και θα το κάνω.