Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Σχόλιο

Κύριε Σαλεμή δεν θα κρίνω εγώ την παρουσία σας στο Λήλα.
Οι φίλοι σας της διοίκησης προφανώς ξέρουν καλύτερα από εμένα.
Εγώ γράφω την αποψή μου και δεν λειτουργώ παρασκηνιακά.
Αυτά που ακούμε δεν θα τ΄ απαντήσω εγώ.
Εγώ δεν διάβασα καμία ανακοίνωση....
ποδοσφαιριστών οι οποίοι να δηλώνουν αποχή.
Αν διαβάσω τέτοια ανακοίνωση, θα την σχολιάσω.
Η ομάδα έχει 15-16 ποδοσφαιριστές. Πληροφορήθηκα πως χθες ήταν στην προπόνηση 13 και κάποιοι δικαιολογημένα απόντες.
Ως γνωστόν η ομάδα δεν έχει αγώνα την Κυριακή και όλα κυλούν χαλαρά.
Κύριε Σαλεμή, δεν θα κάνω ειδική ανάλυση για νίκες ήττες και βαθμούς, γιατί δεν περίμενα κάτι καλύτερο από έναν προπονητή ο οποίος έλεγε στους ποδοσφαιριστές πως δεν υπάρχει διοίκηση και στις δημόσιες δηλώσεις του πως οι παίχτες δεν έχουν δυνατότητες.
Αυτά.