Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Καλημέρα κύριε Χατζή

Βασίλη, θα πρέπει να μάθουν κάποιοι "φίλοι σου", πως κάποια πράγματα δεν αλλάζουν όσο κι αν οι άνθρωποι κάνουν κωλοτούμπες.
Εγώ στο μάθημα της κωλοτούμπας δεν τα πήγαινα ποτέ καλά. "Οι φίλοι σου" αυτοί πρέπει να καταλάβουν πως εγώ δεν κάνω κωλοτούμπες, αλλά δέχομαι τις κωλοτούμπες των άλλων.
Αυτοί "οι φίλοι σου" βρίσκονται κοντά σου σήμερα, ενώ λίγους μήνες πριν σ΄ έβριζαν χυδαία και επικοινωνούσαν μ΄ εμένα για να μου πουν τα χειρότερα και για να μην δίνω ....
σημασία σ΄ αυτά που λες.
Αγαπητέ Βασίλη, για πέσμου σε παρακαλώ, με τι μούτρα είναι δίπλα σου σήμερα;
Θα ήθελα επίσης να μου πεις Βασίλη, πότε έκανα εγώ κωλοτούμπα στη συμπεριφορά μου απέναντί σου.
Συγνώμη δηλαδή, αλλά δεν είναι δυνατόν αυτοί οι κύριοι να παριστάνουν τους φίλους σου και να λένε τους άλλους κωλοτούμπες.
Αυτά για να μιλάμε με στοιχεία και όχι με λόγια του αέρα.