Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΑΟ ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ

Ακούω πολλά και διάφορα για την ομάδα των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ και τα σχόλια που γράφω σχεδόν καθημερινά.
Δεν είναι κακό να συμπαθεί κάποιος μια ομάδα και θα πρέπει να κριθεί από το αν γράφει αλήθειες ή ψέματα.
Προσωπικά δεν έχω κάποιο συμφέρον για να στηρίξω την ομάδα των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ, όπως δεν έχω και για καμιά άλλη ομάδα.
Το άσχημο είναι πως αυτοί που λένε τις βλακείες τους είναι αυτοί οι οποίοι "έζησαν πολλά τραπεζώματα" και αρκετές "διευκολύνσεις" από ......
ανθρώπους των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ.
Ούτε γυναίκα από τα ΛΟΥΚΙΣΙΑ έχω, ούτε για γκόμενα ψάχνω στα ΛΟΥΚΙΣΙΑ κύριοι. Κοιταχτείτε στον καθρέφτη και θα δείτε αυτόν που ψάχνετε.
Ο πρόεδρος κ. Αγγέλου και η πρώην πρόεδρος κ. Βελλή πιστεύω να γνωρίζουν πως δεν ζητώ την άδειά τους για να γράψω κάτι και φυσικά ούτε και οι ίδιοι μου λένε τι να γράψω.
Εχω παρεξηγηθεί πολλές φορές μαζί τους και αυτό αποδεικνύει πως αυτοί "παίζουν" μπάλα κι εγώ γράφω την άποψή μου.
Διαφωνώ σε πολλά, αλλά δική τους είναι η ομάδα και όχι δική μου.
Δεν έχω ζητήσει ποτέ, ούτε από την κυρία Βελλή, ούτε από τον κ. Αγγέλου κάτι ως αποκλειστικό και δεν ζήτησα ποτέ να γίνω ο επικοινωνιολόγος τους.  
Τους εκτιμώ και σέβομαι την προσπάθειά τους και εύχομαι ειλικρινά να καταλάβουν και οι ίδιοι το πότε και το γιατί κάποιοι "κόβουν σε φέτες"  τον ΑΟ ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ.