Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Καλημέρα

Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα.
- Πρέπει σήμερα να απαντήσω σ΄ έναν άνθρωπο τον οποίο δεν γνωρίζω, αλλά διαπιστώνω πως εκτός από υβριστής είναι και φανατικός αναγνώστης του apopsignomi. Καλέ μου άνθρωπε, ρωτάς να μάθεις αν ήμουν στην Γενική Συνέλευση του ΛΗΛΑ; Φυσικά και ήμουν και τις δύο μέρες και μάλιστα ο κ. Αλεξάκης και ο κ. Σφύρλας μου πρότειναν να πάω να ψηφίσω, αλλά τους είπα πως με τέτοιες διαδικασίες, κανένα αποτέλεσμα δεν θα είναι νόμιμο.....
και για το καλό της ομάδας. Φυσικά ξέρει πως ήμουν εκεί, αφού καθόμουν απέναντι από τον μπαμπά σου και ο οποίος με είδε.
Λοιπόν για να τελειώνουμε. Δεν υπάρχει λόγος να γράφεις με ψεύτικα προφίλ. Προσπάθησε να μαθαίνεις την αλήθεια. Αυτό θα σε βοηθήσει.
Καλέ μου κύριε, το ποδόσφαιρο δεν είναι για κυρίους οι οποίοι δεν έχουν μυρωδιά από μπάλα και δηλώνουν δεξιά κι αριστερά πως πάνε με τον σταυρό στο . Αυτοί θα μπορούσαν να τρέχουν για το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ή για το φιλόπτωχο της ενορίας τους.
Όταν χάνεις τον στόχο, πρέπει να βρίσκεις την δύναμη και να λες ΕΧΑΣΑ.
Να ξέρεις και κάτι ακόμη καλέ μου κύριε. Αυτοί που λένε τα καλύτερα για τους διοικούντες και παραδιοικούντες τον ΛΗΛΑ, θα δηλώσουν πως πέφτουν από τα σύννεφα, όταν μάθουν το τι έκανε ο καθένας.
καλή σας μέρα κύριε.